Iklan

Wednesday 13 April 2011

Contest....

Mendapat tips dari blogger yang berpengalaman...Bagaimana cara untuk menarik minat orang ramai untuk berkunjung ke blog anda? Dalam banyak-banyak tips yang diberikan saya tertarik untuk membuat "contest". Untuk meninggkatkan "rating" di dalam sesebuah blog "baru" seperti saya memerlukan kerja keras agar kewujudan kita di alam maya ini disedari. Kini, dunia pemblogan semakin berkembang...banyak blog-blog dihasilkan. Jadi untuk pertama kalinya "contest" yang saya anjurkan ini untuk mengumpul pengunjung yang sudi menjengah blog saya ni...Pengunjung yang ke 300 akan berpeluang untuk mendapat sekotak blueberry cheese tart sercara percuma (mengandungi 25 biji)....

Bagaimana untuk pastikan yang anda pengunjung ke 300?

Sila copy paste kan web counter yang terdapat disebelah kanan blog saya dan emailkan ke nurizbake@gmail.com. Jika anda adalah pemenangnya jangan segan silu untuk menghubungi saya...

Sila tinggalkan komen anda dibawah untuk penambahbaikan didalam blog saya ni...Kerjasama daripada anda semua amatlah saya hargai...

No comments:

Post a Comment