Iklan

Friday 1 April 2011

Kisah si En. suami...

Membaca komennya di chat room membuatkan saya terpanggil untuk menulis entry serba sedikit tentang dirinya. Memiliki nama sama seperti penulis terkenal "Sahnon Ahmad"...membuatkan dirinya disenangi oleh semua orang (peramah sangat) tapi kadang-kadang saya pening dengan sikapnya (jangan marah ek!!!!)...Selalu saya berpesan padanya jangan terlalu ramah takut orang ambil kesempatan.
Setelah hampir 10 tahun mendirikan rumahtangga dengannya membuatkan saya semakin faham dengan tabiatnya yang satu ni...(redha je la kan...hehehehehe) ampun tuanku...beribu-ribu ampun...Ha!!! ambik nak sangat enterframe...

Ape-ape pun saya gembira bersamanya..dan berharap perkahwinan ini akan kekal hingga ke akhir hayat..Buat suamiku yang ku sayangi terima kasih diatas segala kasih sayangmu..(Wahhh! touching la plak)..."Jadikan hari semalam sebagai kenangan dan esok sebagai harapan".... 

1 comment:

  1. terima kasih wahai isteriku sayang....amin n love u always...

    ReplyDelete