Iklan

Thursday 7 April 2011

Bersamamu ....episod 6/4/2011

Saya selalu juga tengok rancangan bersamamu ni...tapi semalam ade hal tak dapat la tgk sepenuhnya...hanya sekerat jalan...sebelum ni dah nampak iklan kat tv. Bila saya tengok kisah budak lelaki ni yang kena kanser (ketumbuhan kat tepi rusuk dia) sungguh meruntun jiwa.
Tak sangka rakaman untuk rancangan bersamamu episod 6/4/2011 merupakan detik dimana beliau pergi mengadap illahi sewaktu rakaman sedang dijalankan. Anak-anak saya yang pada mulanya sibuk dengan aktiviti masing-masing terus bersama saya menyaksikan rakaman tersebut. Tersentuh hati saya sewaktu menyaksikan saat-saat akhir nafasnya terhenti dirakamkan.
Kite hanya mampu merancang tetapi kuasa Allah itu tidak akan terlambat atau tercepat walaupun sesaat.

 
Memang sedih melihat insan yang kita sayang pergi untuk selama-lamanya tapi itulah yg sebaiknya daripada melihat dia menderita....

 
Al-fatihah.....

No comments:

Post a Comment