Iklan

Thursday 21 April 2011

Birthday anakku yang ke-8 tahun

Semalam 20.4.2011..genap umur anakku Amirul Sufi bin Sahnon berusia 8 tahun..Karakternya yang cool serta jiwang (gembeng)..tak tentu pasal membuatkan aku kadang-kadang boleh naik angin. Akan tetapi sifatnya yang mengikut apa jek yang ibu dia suruh membuatkan saya sayang dan senang mahu menyuruhnya....

Sempena hari jadinya, saya telah pun menyediakan sebiji kek untuknya. Saya katakan padanya (ibu abang kan tokeh kek..cakap jek nak design ape...wakakakak (mode : berlagak)....Mulanya dia berkehendakkan kek edible print + photo gambar Rio (at the last saya tak dapat memenuhi kehendak dia coz sibuk ngan kerja)...sorry yek sufi ibu tak sempat search gambar rio tu...tapi sebagai ganti ibu telah buatkan sebiji kek "spongebob squarepants" untuk sufi celebrate kat sekolah bersama kawan-kawan.

Disebabkan rasa bersalah tak leh buat kek rio tu...saya pun ikutkan la kehendak dia untuk turut serta menyambut harijadinya disekolah. Seronok melihat dia gembira

Dan paling gembira kedua-dua opah dan atuk datang KL...(nampak sangat cucu kesayangan)...Bukan main happy dia...Walaupun tak dapat hadiah (untuk tahun ni) tapi dapat banyak duit...yeyeyeyeyeye nanti boleh belanja ibu...

Untuk Amirul Sufi bin Sahnon...ibu sayang sufi sangat-sangat..Walaupun selalu kena marah (coz suka ngelat) tapi ibu tau sufi budak yang baik dan pandai (macam ayah)..
Ibu doakan semoga sufi berjaya di dunia dan akhirat, menjadi anak yang soleh, taat pada ibu-bapa serta belajar bersungguh-sungguh.


No comments:

Post a Comment