Iklan

Thursday 31 March 2011

Durian oohhhh Durian....

Semenjak seminggu dua ni sendawa durian jek x leh blahhh...bau durian, sementel jap...
Nasib baik dapat cover...
kat mane-mane mesti nampak orang jual durian. Kalau yang ade dusun tu time ni la rajin nak balik kampung tapi orang yang tak de dusun macam saya jawapan yang paling ideal "beli", tapi jangan sampai kena kencing macam saya smalam dah la. Dia ingat saya ni orang bandor..tak reti nengok doyan tu "mangko" ke udah masak benggong!!!!!. (saya pun orang kampung jugak tapi tak de dusun jek). Nasib baik suruh dia buka dulu (kalau tidak tak berkat duit tu..perghh!! kejam nye) sekali keras daaaaa....dia tak puas hati terus dikopek habis. Habis dia tonyoh-tonyoh doyan tu nak prove drpd saya. Dah terang-terang keras lagi mau banyak cite, saya tak nak aaa beli...dah dia kata ini isi cantik la dik..(dia kata saya yang tak reti tengok). Heyyyy!!! hello...aku ni bukan first time makan "doyan"...minta bukak yang lain ...dah dia tak nak layan...pak kan jek bawa kawan tu..kalau tak dah lama aku blah.....dasar orang "Indon" (bukan nak menghina tapi pengetahuan tak cukup meluas) yang dia tau, nak laku barang dia jek...nasib baik laki dia carikan yang lain dan isinya elok..saya katakan pada dia ..ha!!!!!...macam inilah doyan yang masak...ngokkkkk ambik ko dapat sebijik free ngan aku...

No comments:

Post a Comment