Iklan

Monday 28 March 2011

Cup cake hantaran....

Tempahan yang bertemakan "gold" ini saya terima dari kenalan cyber...
 Katanya pada saya "kak....boleh buat kan cupacake tema gold tak????...terkedu kejap...(bayangkan betapa besarnya mulut saya ternganga...)heheheheh...kenapala warna gold yang jadi pilihan (rungut si hati)bukan ape..silap haribulan takut tak jadi..tapi, saya mana boleh kata tidak pada coustemer...paling kurang saya anggap ini sbgai cabaran dan percubaan saya untuk membuat satu campuran warna yang berlainan daripada sebelumnya..So far bila saya hantar padanya...dia sangat berpuas hati ...daripada 5 bintang dia bagi saya 4.5 bintang...hehehehehe!!! saya suka!!!..saya suka!!!...(mode : over)...
Gambar ni saya peroleh dari tuan punya cupcake..setelah dihias tampak lebih menarik...
Delivery time.....go baby go...
Pada waktu yang sama juga saya turut menerima tempahan dari kenalan rakan..dia juga mahukan design yang serupa (glamor gak design aku ni)...wakakakka..puji diri sendiri...berwarna biru + pink...itu senang sahaja (mode : berlagak la pulak).....hahahhahaa...

No comments:

Post a Comment