Iklan

Monday 28 March 2011

Kunjungan daripada sahabat lama....

 Tak tau nak mula dari mana...coz terlalu excited..kenapa la ngan saya ni..haaaa!!!! kalau nak tau ...saya baru sahaja terima kiriman email daripada seorang kawan mengatakan esok 29.3.2011 beliau dan keluarga akan berkunjung ke Malaysia...Setelah hampir 17 tahun tidak berjumpa saya rasa begitu teruja untuk menantikan kedatangannya...ape-ape pun saya akan update nanti ye...darimana datangnya sahabat saya ni...ha!!!! kena tunggu.....


Ha!!!!...inilah kawan yang saya maksudkan "Sachiko Yugitani"...masih boleh berbahasa melayu...walaupun adakalanya terkial-kial dia memikirkan perkataan yang sesuai nak bercakap dengan saya...
Mukanya masih sama tak berubah walaupun setelah 17 tahun berlalu...
Yang kelakarnya anak dia dan anak saya main isyarat senyum-senyum jek..sebab masing-masing tak pndai nak berkomunikasi. Saya cakap pada anak saya, kalau abang senyum nanti mesti dia senyum.....lucu..

No comments:

Post a Comment