Iklan

Thursday 9 February 2012

Penutupan sementara tempahan cup cake dan birthday kek..

Tempahan untuk kek dan cup cake terpaksa saya tolak sehingga ke satu tarikh yang akan diberitahu kelak..

Harap maaf jika sekiranya..saya terpaksa menolak tempahan dari anda. Kesian memang kesian tetapi saya pun harus kesiankan diri saya juga.

Terima kasih tidak terhingga kepada pelanggan-pelanggan yang setia memberikan komen positif terhadap hasil kerja saya..Akan saya perbaiki lagi mutu, persembahan dan kualiti pada masa akan datang.

Di samping itu juga, kini saya sedang mengikuti kursus menambah baik skill hiasan cup cake. Disebabkan minat saya harus menyelitkan sedikit waktu walaupun dalam keletihan.

Usaha tanggan kejayaan..Allah s.w.t amat menyukai orang yang senantiasa berusaha dan tidak mengenal erti kalah dan jemu..AMIN...

No comments:

Post a Comment